Cart is empty

Šlapimo takų ligų gydymas

Apie paslaugas

Šlapimo takų ligos nėra pačios pavojingiausios, tačiau negydomos gali sukelti itin rimtų komplikacijų. Statistikos duomenimis, kas dešimtas suaugęs žmogus serga lėtine inkstų ar šlapimo takų liga. Šios ligos yra klastingos – jas sunku pastebėti, kadangi dauguma jų nesukelia jokių simptomų, pastarieji išryškėja, kai sutrikimas įsisenėja.

Cistitas

Cistitas yra medicininis terminas, apibūdinantis šlapimo pūslės uždegimą. Dažniausiai uždegimą sukelia bakterinė infekcija, kuri vadinama šlapimo takų infekcija. Šlapimo pūslės infekcija gali būti skausminga ir erzinanti, o jei infekcija plinta į inkstus, ji gali tapti rimta sveikatos problema.

Rečiau cistitas gali pasireikšti kaip reakcija į tam tikrus vaistus, spindulinę terapiją ar galimus dirgiklius, tokius kaip moteriškos higienos priemonės, spermicidai arba ilgalaikis kateterio naudojimas. Cistitas taip pat gali atsirasti kaip kitos ligos komplikacija.

Įprastas bakterinio cistito gydymas yra antibiotikai. Kitų tipų cistito gydymas priklauso nuo pagrindinės priežasties.

Simptomai

Cistito požymiai ir simptomai dažnai apima:

1. Stiprus, nuolatinis noras šlapintis;
  2. Deginimo pojūtis šlapinantis;
  3. Dažnas, nedidelis šlapimo kiekis;
  4. Kraujas šlapime (hematurija);
  5. Drumstas arba stipraus kvapo šlapimas;
  6. Dubens diskomfortas;
  7. Spaudimo pojūtis apatinėje pilvo dalyje;
  8. Nedidelis karščiavimas;

Mažiems vaikams – nauji atsitiktinio šlapinimosi dienos metu epizodai, taip pat gali būti šlapimo takų infekcijos (ŠTI) požymis. Tikėtina, kad naktinis šlapinimasis lovoje nėra susijęs su cistitu.

Kada kreiptis į gydytoją?

Nedelsdami kreipkitės medicininės pagalbos, jei turite inkstų infekcijai būdingų požymių ir simptomų, įskaitant:

1. Nugaros ar šono skausmas;
  2. Karščiavimas ir šaltkrėtis;
  3. Pykinimas ir vėmimas;

Jei atsiranda skubus, dažnas ar skausmingas šlapinimasis, kuris trunka kelias valandas ar ilgiau arba pastebėjote kraujo šlapime, kreipkitės į gydytoją urologą. Jei praeityje jums buvo diagnozuotas cistitas ir atsiranda simptomų, imituojančių ankstesnį cistitą, kreipkitės į gydytoją.

Taip pat kreipkitės į gydytoją, jei baigus antibiotikų kursą cistito simptomai atsinaujina. Jums gali prireikti kitokio tipo vaistų.

Jei jūsų vaikas pradeda šlapintis dienos metu, kreipkitės į savo pediatrą.

Lėtinio cistito gydymas instiliacijomis

Šlapimo pūslės uždegimo (cistito) gydymas gali būti įvairus – medikamentinis, taip pat, mes siūlome inovatyvų gydymą – instiliaciją, kurios metu per kateterį į šlapimo pūslę suleidžiami vaistai ligos gydymui.

Gydymas tinkamas tiek moterims, tiek vyrams.

Instiliuojant į šlapimo pūslę, gydytojas urologas per ploną lankstų vamzdelį (kateterį), įkištą per šlaplę, į šlapimo pūslę suleidžia INSTYLAN, sterilų tirpalą hialurono rūgšties 0,16 % pagrindu, skirtą instiliacijoms į šlapimo pūslę. Tai taip vadinamos šlapimo pūslės instiliacijos arba intravezikinės instiliacijos.

Šis lėtinio cistito gydymas ypatingas tuo, kad:

1. Moduliuodamas mastocitų aktyvumą, slopina patologinius uždegiminius procesus pažeistoje šlapimo pūslės gleivinėje ir stabdo GAG ardymą
  2. Palaiko urotelio dengiamąją funkciją ir gerina adelmidrolio  bioadheziją
  3. Procedūra trumpa ir neskausminga
  4. Veikimas įrodytas mokslinais tyrimais

INSTYLAN, sterilus tirpalas hialurono rūgšties 0,16 % pagrindu instiliacijoms į šlapimo pūslę

Hialurono rūgšties sterilus 0,16% tirpalas drėkinančioms instiliacijoms į šlapimo pūslę. Natūralus šlapimo pūslės barjerinės funkcijos atstatymas cistito atveju.

Skirtas naudoti:
– Atliekant įvairias chirurgines intervencijas
– Lėtinis / pasikartojantis cistitas;

– Intersticinis cistitas;

– Hiperaktyvi šlapimo pūslė;

– Laikina šlapimo pūslės gleivinės apsauga ir atkūrimas, atliekant įvairias manipuliacijas (ureteroskopiją, cistoskopiją, transuretrinę adenomos rezekciją ir kt.);

– Radiacinis cistitas;

– Apsauga nuo šlapimo pūslės turinio (šlapimo) pavojingo poveikio

Išskirtinumai:

– Didelė molekulinė masė (2 MDa) – geresnis veiksmingumas

– Didesnė koncentracija (80 mg/ 50 ml – 0,16 %)

Šlapimo pūslės instiliacijos:

– Mažina skausmą mažajame dubenyje

-Mažina sunkumo jausmą mažajame dubenyje

-Retina šlapinimosi dažnumą

-Mažina deginimo jausmą mažajame dubenyje.