Jūsų krepšelis šiuo metu tuščias

Darbas namuose ir dėl jo kylančios sveikatos problemos

Darbas namuose 2020 m. įgavo naują prasmę, nes milijonai biure dirbančių darbuotojų ir rangovų iškeitė valandų valandas trukusią kelionę į darbą ir atgal į trumpus pasivaikščiojimus tarp miegamojo ir virtuvės stalo arba, geriausiu atveju, iki darbo stalo.

Šios COVID sukeltos būtinybės pranašumų buvo daug: darbas namuose leido daugeliui žmonių praleisti daugiau laiko su savo šeima, pasirūpinti asmeniniais reikalais darbo valandomis ir vykdyti savo išorinius interesus. Nors perėjimas prie darbo namuose kėlė įtampą daugeliui darbuotojų, pavyzdžiui, tėvams, kurie stengėsi išlaikyti pusiausvyrą tarp vaikų auklėjimo ir darbo terminų bei darbų sąrašų, daugelis europiečių pirmenybę teikė būtent patogiam darbui namuose.

Darbo namuose neigiami padariniai

Tačiau tyrimai rodo, kad nuotolinis darbas taip pat gali turėti neigiamų aspektų, ypač kai tai susiję su darbuotojų sveikata:

  • Bendravimo trūkumas su kolegomis;
  • Fizinės veiklos trūkumas;
  • Besivystančios raumenų ir kaulų sistemos problemos;
  • Prastas miegas;
  • Motyvacijos darbui sumažėjimas;

Tai svarbios problemos, į kurias reikia atsižvelgti, nes COVID Delta varianto atsiradimas apribojo organizacijų „grįžimo į darbą“ planus, o darbdaviai dabar turi spręsti, kaip nuotoliniai darbuotojai gali tęsti nuotolinį darbą visą darbo dieną arba mišriu pagrindu, nepakenkdami savo sveikatai.

Tačiau nepaisant šių trūkumų, daugelis darbuotojų vis dar nori likti namuose. Moksliniai tyrimai ir apklausos atskleidė, kad kas penkta dirbanti moteris teigė, kad nesirinktų dirbti pas darbdavį, kuris nesudarytų galimybės dirbti namuose.

darbo vieta

Sveikatos iššūkiai ir darbas namuose

Dėl nuotolinio darbo populiarumo darbdavius ​​gali nustebinti sveikatos problemos, susijusios su darbuotojų darbu namuose. Kaip rodo tyrimai, tai svyruoja nuo fizinių, tokių kaip apatinės nugaros dalies skausmas, iki psichinių sveikatos problemų, tokių kaip depresija ir nerimas.

Duomenys taip pat rodo, kad šie iššūkiai yra ryškesni asmenims, kurie pradeda dirbti nuotoliniu būdu. Kai kurios sveikatos problemos kyla dėl netinkamų darbo namuose ergonominių sąlygų: 2020 m. birželio mėn. atlikta 900 namuose dirbančių darbuotojų apklausa, 46 % teigė, kad darbo vietas organizuoja bendrose gyvenamosiose patalpose, pavyzdžiui, valgomajame, svetainėje, miegamajame, ar net pagalbinėse patalpose. Tuo tarpu mažiau nei pusė (48 proc.) teigia turintys patogią darbui skirtą kėdę, kuri pritaikyta nugarai.

Darbas namuose ir skausmas (ir kodėl masažas dabar svarbesnis nei bet kada)

„Sokrato clinica“ specialistai mato daug klientų, kurie buvo priversti pereiti nuo ergonomiškai tvarkingo biuro prie valgomojo stalo / sofos / nepatogaus darbo stalo namuose. Todėl taip pat pastebime, kad padaugėjo su darbu namuose susijusių traumų. Nors masažas gali būti pagrindinis veiksnys mažinant skausmą ir padidinant raumenų funkciją dėl šių veiksnių, taip pat turime keletą paprastų patarimų, kurios galite įgyvendinti, kad jūsų darbas namuose būtų patogus ir tinkamas sveikatai:

  • Suteikite sau vietos!

Įsitikinkite, kad jūsų kojos turi pakankamai vietos išsitiesti, jei reikia, ir galite lengvai pastatyti abi pėdas ant grindų.

  • Žiūrėkite į savo monitorių, o ne aukštyn ar žemyn.

Galite įsigyti reguliuojamą monitoriaus stovą arba tiesiog naudoti knygas / žurnalus / jogos kaladėles / kt. kad monitorius būtų akių lygyje. Tai apsaugo jūsų kaklą nuo įtempimo žiūrint į ekraną, taip pat padeda atgrasyti nuo kuprojimosi (tai yra pagrindinė viršutinės nugaros dalies skausmo priežastis dirbant prie stalo).

  • Kelkis, judėk!

Jei jums nereikia važinėti į darbą, eiti iš automobilio į pastatą, prie ir nuo stalo, į susitikimus ir iš jų, tai sudaro palankias sąlygas per ilgai sėdėti prie savo darbo stalo. Stenkitės laikyti savo užkandžius / gėrimus kitoje kambario vietoje, o ne savo darbo vietoje. Kas valandą (ar daugiau) nustatykite žadintuvą, kad atsitrauktumėte nuo monitoriaus, pažiūrėtumėte į lauką ir pasitemptumėte.

  • Naudokite papildomą apšvietimą!

Mūsų akies nervas prasideda nuo vienos akies, apgaubia visą pakaušį iki kaukolės pagrindo ir jungiasi į kitą akį. Žinant tai, ilgas ir įtemptas žiūrėjimas į kompiuterio ekraną gali sukelti galvos skausmą. Dėl to papildomas spaudimas daromas šoniniams ir priekiniams kaklo raumenims, todėl užpakaliniai kaklo raumenys pernelyg pailgėja, atsiranda įtampa ir kartais skausmas. Vieta aplink darbo stalą turi būti gerai apšviesta, kad jūsų akims nereikėtų nuolat vargintis prisitaikant prie monitoriaus ekrano šviesos. Taip pat gali padėti toks paprastas dalykas, kaip lempos įjungimas už monitoriaus!

  • Susitarkite su masažo specialistu!

Net ir prie ergonomiškiausio stalo darbas kompiuteriu gali sukelti raumenų įtampą, stresą ir nuovargį. Masažas taip pat yra puiki dingstis išeiti iš namų! Būkite tikri, kad dauguma masažo klinikų laikosi rekomenduojamų saugos ir švaros procedūrų, reikalingų apsaugai nuo COVID. Mes, „Sokrato clinica“, laikomės aukščiausių standartų, siekdami užtikrinti savo darbuotojų ir klientų saugą ir sveikatą.

  • Išbandykite skausmo gydymą „Indiba“ lazeriu!

Patiriant didelius nugaros ar kitos kūno vietos skausmus, išbandykite skausmo gydymą radijo dažnio lazeriu „Indiba“! Inovatyvi technologija. Būtent lazerio „Indiba“ skleidžiama 448 kHz radijo dažnio energija paskatina ląstelių membranų pralaidumą ir sukelia tris biologinius procesus: biostimuliaciją, mikrocirkuliaciją ir hiperaktyvaciją. Šių procesų rezultatas – geresnė ląstelių veikla ir gyjantys audiniai. Rezultatas – skausmo sumažėjimas ir išnykimas. 

Kviečiame registruotis į mūsų gydomuosius ir atpalaiduojančius masažus bei į skausmo gydymo procedūras „Indiba“ lazeriu, kurie pagerins bendrą organizmo savijautą ir praskaidrins jūsų mintis.

Užsiregistruokite procedūrai

Gaukite atsakymus į visus rūpimus klausimus užsiregistravę konsultacijai. Registruokitės el. paštu arba susisiekite su mumis numeriu (8-640)45761.

Shopping Basket