Jūsų krepšelis šiuo metu tuščias

COVID-19 greitasis antigeno testas

Apie procedūrą

SARS-CoV-2 koronaviruso greitasis antigeno testas yra greitas diagnostinis testas, kuris nustato antigeno buvimą ar nebuvimą. Greitųjų COVID-19 antigenų tyrimų atsakymas paprastai gaunamas per 5–30 minučių. Tyrimo nustatymo principas – viruso antigenų surišimas su specifiniais antikūnais, kurie pritvirtinami prie testo plokštelės.

Greitas tyrimo rezultatas per 24 valandas

Tyrimas visiškai neskausmingas

Galimas sertifikato išdavimas

Patogu keliaujantiems į užsienį

Tiriamasis mėginys: nosies tepinėlis

COVID-19 greitojo antigeno testo kaina

• COVID-19 greitasis antigeno testas 17 €

Specialus pasiūlymas

COVID-19 greitasis antigeno testas

17 €  Buvusi kaina 21 €.

COVID-19 greitasis antigeno testas yra greitas diagnostinis tyrimas, kuris nustato antigeno buvimą ar nebuvimą. COVID-19 greitojo antigeno testo iš nosiaryklės testų tyrimų atlikimo laikas 1 valanda.

Galioja iki 2021 09 30

Kaip atliekamas tyrimas?

Tiriamasis mėginys – nosies tepinėlis. COVID-19 greitojo antigeno testo metodas – chromatografinis imunologinis kokybinis testas.

Ką parodo tyrimo rezultatai?

Teigiamas rezultatas parodo, kad mėginyje aptikti SARS-CoV-2 viruso antigenai ir žmogus yra užsikrėtęs virusu.

Neigiamas rezultatas parodo, kad mėginyje SARS-CoV-2 viruso antigenai neaptikti ir žmogus neužsikrėtęs virusu arba viruso antigenų kiekiai maži, todėl neaptinkami testo.

Kam rekomenduojama atlikti tyrimą?

Anti-SARS-CoV-2 greitąjį antigeno testą rekomenduojama atlikti COVID-19 ligos (koronaviruso infekcijos) simptomų turintiems asmenims ne vėliau kaip per 5 paras nuo simptomų pradžios.

Ką svarbu žinoti?

Šiuo tyrimu galima aptikti tik dideles viruso koncentracijas mėginyje, todėl besimptomiams pacientams gali būti gaunami klaidingai neigiami rezultatai (atsakyms NERASTA). Rekomenduojama atlikti SARS-CoV-2 PGR tyrimą.

Neigiamas rezultatas (atsakymas NERASTA) gali būti gaunamas jeigu antigeno koncentracija mėginyje yra žemiau nustatymo ribos arba jeigu mėginys buvo netinkamai surinktas arba pacientas nesilaikė rekomendacijų prieš seilių mėginio surinkimą . Todėl neigiamas tyrimo (atsakymas NERASTA). rezultatas nepaneigia SARS‑CoV‑2 infekcijos galimybės, ir turėtų būti patvirtinamas atliekant molekulinį (PGR) tyrimą, ypač jei pacientas turi simptomų.

Vaikai virusą nešioja trumpiau nei suaugusieji, todėl gali skirtis jautrumas tarp suaugusiųjų ir vaikų mėginių.