Jūsų krepšelis šiuo metu tuščias

COVID-19 IgG antikūnų tyrimas

Apie procedūrą

Anti-SARS-CoV-2 IgG antikūnų (dažnai vadinamas serologiniu) tyrimu siekiama nustatyti, kiek organizmas pagamino antikūnų persirgus COVID-19 infekcija, ar asmuo anksčiau buvo užsikrėtęs virusu, sukeliančiu COVID-19, bei kiek organizmas pagamino antikūnų prieš virusą po vakcinos nuo COVID-19. Taigi tyrimas parodo, ar organizmas suformavo imuninį atsaką prieš COVID-19 infekciją.

Greitas tyrimo rezultatas per 24 valandas

Tyrimas visiškai neskausmingas

Galimas sertifikato išdavimas

Patogu keliaujantiems į užsienį

Tiriamasis mėginys: kapiliarinis arba veninis kraujas

COVID-19 IgG tyrimo kaina

• COVID-19 IgG tyrimas 19 €

Specialus pasiūlymas

COVID-19 IgG antikūnų tyrimas

19 €  Buvusi kaina 25 €.

Koronaviruso antikūnų tyrimu siekiama nustatyti, kiek organizmas pagamino antikūnų persirgus COVID-19 infekcija, ar asmuo anksčiau buvo užsikrėtęs virusu bei kiek organizmas pagamino antikūnų po vakcinos. Tyrimas atliekamas iš veninio kraujo, per 1 darbo dieną.

Galioja iki 2021 09 30

Kada organizmas ima gaminti antikūnus?

Anti-SARS-CoV-2 IgG antikūnai pradedami gaminti praėjus maždaug 4–7 dienoms nuo simptomų pasireiškimo, o juos aptikti kraujyje ir išmatuoti galima maždaug po 7–10 dienų nuo simptomų pradžios.

Kaip atliekamas tyrimas?

Anti-SARS-CoV-2 IgG antikūnų tyrimas atliekamas paimant paciento kapiliarinį arba veninį kraują (serumas, plazma EDTA).

Ką parodo tyrimo rezultatai?

Teigiamas rezultatas parodo, kad Anti-SARS-CoV-2 IgG antikūnai yra aptikti ir asmuo:

•   serga ilgiau nei 10 dienų COVID-19 infekcija arba
•   jau yra persirgęs COVID-19 infekcija, turi susiformavusį imunitetą.

Neigiamas rezultatas parodo, kad kad Anti-SARS-CoV-2 IgG antikūnai yra neaptikti ir asmuo:

•   nesirgo COVID-19 infekcija;
•   serga COVID-19 infekcija, tačiau kraujo mėginys paimtas per anksti, t.y. dar nėra pakankamo antikūnų kiekio.

Kam rekomenduojama atlikti tyrimą?

•   Pacientams, keliaujantiems į užsienį, kuriems reikalingas dokumentas apie susiformavusį imunitetą prieš SARS-CoV-2 virusą. Atlikus šį tyrimą gali būti išrašomas tyrimo sertifikatas.
•   Pacientams, kurie nori sužinoti, ar turėjo sąlytį su SARS-CoV-2 virusu.
•   Pacientams, kurie nori sužinoti ar yra susiformavęs imunitetas prieš SARS-CoV-2 virusą bei nustatyti antikūnų titrą.
•   Vertinant antikūnų kiekį donorinėje nuo COVID-19 pasveikusių pacientų plazmoje.
•   Nustatant imuninę būklę iki vakcinacijos, siekiant vakcinuoti seroneigiamus asmenis.
•   Vertinant vakcinų indukuotą imuninį atsaką po vakcinacijos.
•   Tiriami antikūnai prieš SARS-CoV-2 spyglio (angl. spike) baltymą, kurie nulemia organizmo atsaką į infekciją.

Ką svarbu žinoti?

Dar nėra iki galo žinoma, kiek laiko organizme išlieka ir koks pakankamas kiekis turi būti anti-SARS-CoV-2 IgG antikūnų, kad būtų užtikrinamas imunitetas prieš SARS-CoV-2 koronavirusą.

Anti-SARS-CoV-2 antikūnai persirgus besimptome COVID-19 forma dažnai gali būti nerandami (neigiami).

Anti-SARS-CoV-2 antikūnų tyrimai neparodo, ar asmuo nešioja virusą ir gali užkrėsti kitus.